الزامی شدن استفاده از امضای الکترونیک در ثبت شرکت‌ها

معاون امور سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بخشنامه از الزامی شدن استفاده از امضای الکترونیک در ثبت شرکت ها را ابلاغ کرد.

سعادتیان در بخشنامه ای به ادارات ثبت اسناد و املاک استانها و کانون های استان ها اعلام کرد: استفاده از امضای الکترونیک در خدمات ثبت شرکت ها الزامی می باشد.

متن کامل بخشنامه شماره ۱۴۰۲/۹۱۷۱۸ مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به شرح زیر است:

مدیران کل محترم ثبت اسناد و املاک استانها

موضوع: اجرایی نمودن قابلیت امضای الکترونیک آگهیهای تأسیس و تغییرات در سراسر کشور

سلام علیکم

با احترام در راستای منویات مقام عالی ریاست سازمان در نخستین همایش ملی ثبت شرکتها مبنی بر اجرایی نمودن فرآیند پرداخت و امضاء الکترونیک در مرحله تایید ذی‌سمت در فرآیندهای ثبت تاسیس و تغییرات اشخاص حقوقی در تمامی ادارات و مراجع ثبت شرکتها در سراسر کشور با عنایت به انجام موفق این فرآیند بصورت کامل در تهران و با عطف توجه به آموزش های صورت پذیرفته در کارگاههای آموزشی حضوری و وبیناری مقتضی است با لحاظ اولویت و فوریت امر دستور فرمائید اقدامات لازم به‌منظور اجرایی شدن آن در فاز اول به صورت آزمایشی (از ۲۱ تا ۳۱ مردادماه سال جاری) و در فاز دوم از یکم شهریور سال جاری به صورت اجباری صورت پذیرفته و مشکلات احتمالی و نتایج مربوطه را به اداره نظارت اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری گزارش نمایند. تعامل با کارشناسان و مسولین معاونت محترم فناوری در استان از ابزار موفقیت این طرح می‌باشد.

سیدصادق سعادتیان

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

برخی از موکلین ما