مهاجرت به فرانسه و کشورهای فرانسوی زبان

اگر به غذا، فرهنگ غنی، شعر و ادبیات رمانتیک، اپرا و … علاقه دارید، طبیعتا کشور فرانسه گزینه‌ای مناسب برای مهاجرت است. شما برای مهاجرت به این کشور زیبا، علاوه بر اخذ مدرک آزمون آیلتس، باید به زبان فرانسه مسلط شوید و در یکی از آزمون‌های بین‌المللی آن، نمره‌ی خوبی کسب کنید. به این ترتیب، شانس خود را برای مهاجرت به این کشور افزایش می‌دهید. جالب است بدانید که به غیر از کشور فرانسه، در کانادا، ماداگاسکار، کامرون، ساحل عاج، سنگال، چاد، گینه و … هم به زبان فرانسه صحبت می‌شود. علاوه بر این، زبان فرانسه زبان ملی ۱۳ کشور در پنج قاره است. پس با یادگیری این زبان می‌توانید شانس خود را برای مهاجرت به سایر کشورها افزایش دهید.

در مجموع، برای سنجش مهارت‌های خود در زبان فرانسه، باید در یکی از آزمون‌های بین‌المللی شرکت کنید و مدرک آن را به مدارک خود بی‌افزایید.

 

همه چیز درمورد مهاجرت

آزمون TEF

آزمون «TEF» آزمون استاندارد زبان فرانسه است. این آزمون سطح مهارت غیر فرانسه‌زبانان را مورد سنجش و بررسی قرار می‌دهد و با اخذ مدرک معتبر از این آزمون، می‌توان برای مهاجرت به کشور کانادا و فرانسه اقدام کرد.

آزمون TCE

آزمون TCE که مخفف کلمه‌ی «Test de Connaissance du Français » است، از طرف وزارت تحقیقات و آموزش عالی فرانسه مورد تایید قرار گرفته و به کمک آن می‌توان برای پذیرش و مهاجرت به فرانسه یا کشورهای فرانسوی‌زبان اقدام کرد.

آزمون DELF

آزمون DELF که مخفف عبارت «Diplôme d’études en langue français» است، منطبق بر چهارچوب مشترک اروپایی در زبان‌های CECRL طراحی و تنظیم شده است و بر اساس گروه سنی «بزرگسالان، نوجوانان و کودکان» برگزار می‌شود. این آزمون از معتبرترین آزمون‌های بین‌المللی برای سنجش مهارت‌های شما به زبان فرانسه است و کمک می‌کند که به راحتی به کمک آن برای مهاجرت تحصیلی و شغلی، اقدام کنید.

 

آزمون DALF

این آزمون مخفف عبارت « Diplôme approfondi de langue français» است و مثل آزمون DELF، منطبق بر چهارچوب‌های مشترک اروپایی در زبان‌های CECRL تنظیم شده است و بر اساس گروه سنی «بزرگسالان، نوجوانان و کودکان» برگزار می‌شود. در مجموع این آزمون شباهت زیادی به آزمون DELF دارد، ولی برخلاف‌آن، الزاما به طور همزمان در سراسر دنیا برگزار نمی‌‌شود و برای دو گروه شرکت‌کننده طراحی شده است: «گروه سطح C1» و «گروه سطح C2».

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

برخی از موکلین ما