تکذیب ادعای یک رسانه درباره آزمون وکالت ۹۹: بازپرس دادسرای کارکنان دولت مصاحبه‌ای درباره این آزمون نداشته است

در روزهای اخیر کانال تلگرامی «آخرین خبر» با انتشار نقل قولی از یک مقام قضایی مدعی شده بود: «بازپرس دادسرای کارکنان دولت خبر گزارش تقلب در آزمون وکالت را تایید کرده است». این ادعا امروز از سوی اداره حقوقی کانون وکلای مرکز تکذیب و اعلام شد که قاضی رسیدگی‌کننده به این موضوع اعلام کرده هیچ گزارشی به هیچ رسانه‌ای نداده است.

بیشتر بخوانید:

در اطلاعیه اداره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز آمده است:

ضمن تکذیب جدی خبری که با تیتر “تایید لو رفتن سوالات آزمون وکالت ” از طریق رسانه “آخرین خبر” منتشر شد، به اطلاع می رساند تا این لحظه هیچ مستند قانونی مبنی بر صحت چنین ادعای کذب به دادسرای کارکنان دولت ارایه نشده است و بازپرس محترم شعبه ۱۱ دادسرای کارکنان دولت (قاضی محترم رسیدگی کننده به گزارشات مزبور) موکداً اعلام فرمودند چنین اظهار نظری نداشته اند و به هیچ رسانه ای گزارش نفرموده اند.

ضمناً تحقیقات پرونده تا این لحظه حکایت از صحت آزمون برگزار شده دارد. لازم به ذکر است برگزاری آزمون بعهده سازمان سنجش است.

ضمن ابراز تاسف برای رسانه هایی که به منظور جلب توجه یا مغرضانه در پی خبر سازی با تیترهای خلاف حقیقت و نمایشی هستند صراحتا اعلام می شود ، بدون تردید رسانه مزبور باید در برابر قانون پاسخگوی اقدامات اخیر خویش باشد.

بدیهی است اطلاعیه رسمی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران منتشر خواهد شد.

اداره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز

انتشار ادعاها درباره آزمون وکالت در رسانه‌ی «دستیار قالیباف»

فارغ از مسائل حقوقی مرتبط با ادعای مطرح‌شده از سوی «آخرین خبر»، نکته قابل توجه این ماجرا آن است که مدیرمسئول این رسانه، محمدسعید احدیان است که درحال حاضر به عنوان دستیار سیاسی و رسانه‌ای قالیباف مشغول کار است.

او همچنین با حکم فرمانده سپاه امام رضا به عنوان «فرمانده قرارگاه رسانه‌ای استان خراسان رضوی» منصوب شده است.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

برخی از موکلین ما